۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۰
احتمال بهبود تقاضا در کزغال

بررسی وضعیت بنیادی کزغال و تحلیل حساسیت سود وزیان شرکت را در این مطلب می خوانید.

به گزارش صدای بورس، احتمال وجود یک مثلث خنثی در نمودار زغالسنگ پروده طبس مشهود است.

براساس بررسی وضعیت بنیادی شرکت زغالسنگ پروده طبس که با نماد کزغال در بورس فعالیت دارد؛ در نماد کزغال به دلیل اینکه از زمان ورود به تابلوی معاملات مدت چندانی نگذشته و عملا دیتای کافی وجود ندارد، نمیتوان تحلیل قابل اتکایی ارائه کرد. با این حال احتمال وجود یک مثلث خنثی در نمودار کزغال محتمل است. از آنجایی که قیمت در حال تکمیل آخرین شاخه اصلاحی از مثلث خنثی استو این شاخه به طور معمول با نسبت۷۸.۶ درصدی با شاخه Cدر ارتباط است،انتظار داریم محدوده۱,۳۱۵-۱,۳۹۰تومانی عاملی برای بهبود تقاضا در این نماد شود.

احتمال بهبود تقاضا در کزغال

احتمال بهبود تقاضا در کزغال

احتمال بهبود تقاضا در کزغال

بر این اساس سود و زیان نا خالص شرکت برای دوره سه ماهه ۱۴۰۱/۳/۳۱ مبلغ ۲۶۷۰۴۱۲ میلیون ریال است و سود و زیان عملیاتی شرکت ۲۶۴۰۷۵۰ میلیون ریال است. سود زیان خالص هر سهم ۷۴۴ ریال اعلام شد.

احتمال بهبود تقاضا در کزغال

طرح های توسعه ای شرکت زغال سنگ پروده طبس
۱) طرح توسعه و خرید تجهیزات تمام مکانیزه ست دوم لانگوال خرید تجهیزات تمام مکانیزه ست دوم لانگوال به منظور بهبود پایداری تولید و آماده به کاری تجهیزات و حذف زمان توقف بین کارگاههای استخراج مکانیزه و بهرهگیری از تجهیزات مکانیزه استخراج بابالاترین سطح ایمنی. خرید تجهیزات ست دوم لانگوال منجر به افزایش ظرفیت استخراج زغالسنگ خام و ظرفیت تولید کنسانتره زغالسنگ ککشو به ترتیب به میزان۵۲۰هزار تن و۲۰۸هزار تن در سال میشود.
۲) جایگزینی پراپ هیدرولیک به جای چوب در نگهداری سقف کارگاههای استخراجمعادن نیمه مکانیزه افزایش میزان تناژ زغالسنگ خام تولیدی معادن نیمه مکانیزه به میزان حداقل۲۰%نسبت به حالت فعلی و کاهش حداکثری مصرف چوب تا۸۵%.
۳) احداث واحد بهینهسازی کیفیت زغالسنگ برای مصرف در صنایع فروآلیاژ تنظیم دقیق مشخصات فیزیکی و شیمیایی زغالسنگبرای مصرفکننده و در نتیجه افزایش راندمان تولید و افزایش کیفیت محصولات مصرف کنندگان زغالسنگ (مانند فرو آلیاژها)
طرحهای بهرهبرداری شده تا شهریور ماه۱۴۰۱
۱) اصلاح مدار تلغیظ کارخانه زغالشویی و پروژه اسپیرال برای افزایش تولید و راندمان
۲) طرح بهرهبرداری از نهمین کارگاه استخراج لانگوال و نوسازی و اورهال تجهیزات استخراج

منبع: کارگزاری بورس بیمه ایران

کد خبر 461502

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =